۱۴۰۱ مهر ۳, یکشنبه

خون مهسا در رگ‌های سرزمین انقلاب‌ها و شگفتی ها!

خون مهسا در رگ‌های سرزمین انقلاب‌ها و شگفتی ها!

 ایران؛ سرزمین انقلاب ها و رخدادهای باور نکردنی، این روزها آبستن انقلابی دیگری است که قراراست در کف خیابان، باردیگر جهانیان را شگفت‌زده نماید.

ایرانیان تنها ملتی هستند که بطورمداوم باخلق جنبشهای سیاسی- اجتماعی جهانیان را به تحسین خویش وا داشته و می دارند. «انقلاب مشروطه» بعنوان اولین انقلاب مدرن در آسيا- ملی شدن صنعت نفت که در واقع آغازی شد بر احقاق حقوق ملی کل مردم خاورمیانه و شمال افريقا- «انقلاب ۵۷» که به مثابه‌ی یک بازگشت جنون‌آموز به قعر تاريخ است، و به تعبير «محمد حسنین هیکل» مصری :   

" «خمینی» تیری بود که از قرن ششم به قرن بیستم پرتاب شد و به قلب ایران نشست، از زخم این تیر، سالها خون خواهد چکید"!
«
جنبش سبز» که شیوه مبارزه را در سراسر جهان تغير داد. درواقع  پدیده «شهروند خبرنگار» واستفاده از شبکه
های اجتماعي درجنبش‌های مدنی- سیاسی، راهکارهای نوینی هستند که برای اولین بار، توسط ایرانیان به طور جدی مورد استفاده قرار گرفت.

و اما در روزهای اخیر مردم ایران  بار دیگر به جهانیان اعلام کردند که آماده خلق حماسه ای دیگرند که دیر یازود بساط ظالمانه‌ی روحانیون حاکم را به تلی از خاک بدل خواهند‌ساخت و عملا درحال تحقق آرزوی «انقلاب سوم» در کف خیابانهای ایران می‌باشند. اینبار خون پری رویی چون «مهسا» در رگهای خیابان‌های ایران جریان دارد و قرار است برای اولین بار «انقلابی زنانه» رقم زننده‌ی تاریخ شگفت‌انگیز این سرزمین شود.

زنده‌باد وطنم ایران، سرزمین انقلاب‌ها

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر